Ghost Brothers: Lights Out
Dead and Forgotten
Dalen, Juwan en Marcus duiken diep in het smerige verleden van een notoir spookhuis in Michigan.
Dalen, Juwan en Marcus duiken in het duistere en moorddadige verleden van een oude gevangenis in Louisiana.
Dalen, Juwan en Marcus onthullen de gruwelijke waarheid over de beruchte Yuma Territorial Prison.