Paranormal Lockdown UK
Nick en Katrina laten zich 72 uur lang opsluiten in een beruchte spooklocatie in Engeland: Shepton Mallet Prison. Ze gaan op zoek naar geesten die in het gebouw gevangen zitten.
Drakelow Tunnels
Nick en Katrina begeven zich in het tunnelstelsel van de Drakelow-tunnels. Ze onderzoeken de verhalen over schaduwfiguren en duistere entiteiten die zich daar zouden schuilhouden.
De historische Royal Oak Pub en de eigenaar worden geplaagd door rondwarende geesten. Nick en Katrina proberen erachter te komen waarom de geesten geen rust kunnen vinden.
Op verzoek van de nieuwe eigenaar van het Abandoned Park Hotel onderzoeken Nick en Katrina waarnemingen van verschijningen en echo's van het roemruchte verleden van het pand.
Nick en Katrina zetten na een verblijf in het Newsham Park Hospital vraagtekens bij alles wat ze over het onderwerp weten.