Help! My House Is Haunted
In hotel The Old Vicarage in het Britse Bridgwater zijn paranormale activiteiten waargenomen. Kan het team in contact komen met de geesten die in het 800 jaar oude hotel rondwaren?
Na een aardbeving wordt Gillian gekweld door paranormale krachten, waardoor ze niet meer in haar slaapkamer durft te slapen. Het team onderzoekt de bovennatuurlijke verschijnselen.
Na een renovatie worden angstaanjagende paranormale activiteiten waargenomen in Sarahs victoriaanse huis in Neath in Wales. Het team onderzoekt de vreemde verschijnselen.