A Haunting
De droom van een vrouw om een succesvolle kostuumwinkel te openen wordt verstoord wanneer ze ontdekt dat het gebouw door geesten wordt achtervolgd. Als de spookverschijnselen gevaarlijk worden, belt ze een pastoor die de gevangen zielen helpt om over te gaan.