Ghosts of Devil's Perch
The Axe Man
Het gespook in Butte komt dicht bij huis wanneer een van de teamleden op wrede wijze wordt aangevallen door een onzichtbare kracht in een voormalig sloppenwijkje met een smerig verleden.
Een duistere, krachtige aanwezigheid laat het team schrikken in een historisch herenhuis in Butte.