The Haunted Museum
Presentator van 'Ghost Adventures' Zak Bagans en filmmaker Eli Roth presenteren samen een anthologie van angstaanjagende horrorfilms die geïnspireerd is op spookachtige objecten uit de privécollectie van Zak.