The Conjuring: The Devil Made Me Do It
'The Conjuring: The Devil Made Me Do It' onthult een beklemmend verhaal vol angst, moord en ongekend kwaad, en schokte zelfs ervaren paranormaal onderzoekers Ed en Lorraine Warren. Een van de meest sensationele zaken uit hun archieven begint met een gevecht om de ziel van een jongen en voert ze naar nooit eerder geziene plekken. De zaak markeert de eerste keer in de Amerikaanse geschiedenis dat een moordverdachte bezit door demonen aanvoert als verdediging.