Spooked Scotland
Het team probeert contact te leggen met de gekwelde zielen van een van de grootste heksenjachten in de geschiedenis van Europa.
Het team wordt diep onder de met kinderkopjes geplaveide straten van Edinburgh belaagd door duistere geesten.