Paranormal Lockdown UK The Royal Oak Pub
S1, A3: De historische Royal Oak Pub en de eigenaar worden geplaagd door rondwarende geesten. Nick en Katrina proberen erachter te komen waarom de geesten geen rust kunnen vinden.