Ghost Adventures
Zak en het team onderzoeken het huis in Indiana waar H.H. Holmes een jongen van negen jaar vermoordde.
John Gacy Prison
Zak en het team onderzoeken de gevangenis in Illinois waar seriemoordenaar John Gacy ooit vastzat.
Zak en het team onderzoeken de gevangenis in Iowa waar ooit de heel actieve seriemoordenaar Jake Bird vastzat.
Zak en het team onderzoeken een huis in Utah waarin er volop sprake is van duivelse rituelen en geweld.