Zeg welterusten, Gracie
S7 A15: Tim wil meer kinderen nadat Marty hem vraagt ​​om op een van de tweeling te passen. Na wat discussies met Jill over zijn vasectomie en wijze woorden van Wilson, besluit hij dat het het beste idee is om de tweeling terug te brengen na het speelkwartier. Mark draagt ​​nog steeds zwart, maar met een extra vleugje (lippenstift) voor deze aflevering.