Zonsopgang
S1 A2: Franks toekomst staat op het spel als hij door de Kempeitai wordt opgepakt. Intussen legt Juliana contact met een mysterieuze man die haar een hint over de films geeft, en wordt. Obergruppenführer Smith verrast door ongelukkige gebeurtenissen.