For Your Eyes Only
Roger Moore is terug als 007, James Bond, in deze spannende, snelle thriller waarin de geheim agent infiltreert in de Griekse onderwereld om te voorkomen dat een systeem dat een vloot nucleaire onderzeeërs aanstuurt in handen komt van de Russen.