Octopussy
In dit spannende avontuur keert Roger Moore terug als de charmante James Bond. Door de mysterieuze Octopussy (Maud Adams) wordt 007 naar het Indiase paleis gelokt. Daar ontdekt hij een complot van de meedogenloze Kamal Khan (Louis Jourdan), die de wereld wil vernietigen.