3000 Miles to Graceland
Elvis heeft het gebouw verlaten … met een buit van 3,2 miljoen dollar. Kurt Russell en Kevin Costner – gewapend, gevaarlijk en voorzien van indrukwekkende bakkebaarden – zijn de leiders van een bende die, vermomd als deelnemers aan de Internationale Elvis Week, een spectaculaire overvalpleegt in een casino te Las Vegas. Costner en Russell shaken de sterrenvan het dak, maar ook de rest van de cast swingt de pan uit: Friend Courteney Cox en haar man David Arquette, Christian Slater, Kevin Pollak, rapper Ice-T, Jon Lovitz en vele anderen. Een extravagante, bruisende en explosieve actiethriller vol valse Elvissen en échte sterren...