Ocean's Eleven
De charismatische Danny Ocean verzamelt een team van toppers om 150 miljoen dollar te stelen in één nacht! Het doelwit: meedogenloze ondernemer Terry Benedict die drie van de grootste casino's in Las Vegas in handen heeft.