Ajami
Ajami is de wijk van de Israëlische stad Jaffa waar Joden, Moslims en Christenen wonen. Nasri en zijn grote broer Omar voelen zich niet meer veilig. Malek, een Palestijnse vluchteling, werkt illegaal. Binj, een Palestijn, droomt van een gelukkig leven met zijn vriendin, die Christen is. En Dando, een Joodse politieman, is op zoek naar zijn jongere broer. Hun levens raken met elkaar verbonden.