Harka
Ali, een jonge Tunesiër die droomt van een beter leven, leidt een eenzaam bestaan en verkoopt gesmokkelde benzine op de zwarte markt. Wanneer zijn vader sterft, moet hij voor zijn twee jongere zusjes zorgen, die aan hun lot worden overgelaten in een huis waaruit ze binnenkort worden uitgezet.