Avengers Confidential: Black Widow & Punisher
Als The Punisher een geheime missie heeft gedwarsboomd, wordt hij opgepakt door S.H.I.E.L.D.-agent en Avenger Black Widow. Punisher en Black Widow worden door directeur Nick Fury op pad gestuurd om de wereldwijde terreurorganisatie Leviathan aan te pakken. Die probeert gestolen S.H.I.E.L.D.-technologie te verkopen aan de hoogste bieder. Het is nu aan Punisher en Black Widow om ervoor te zorgen dat die technologie niet in verkeerde handen terechtkomt. Het lot van de wereld, en van de Avengers, staat op het spel.