Appleseed: Alpha
Van de maker van Ghost in the Shell en de regisseur van Appleseed komt de intense post-apocalyptische prequel Appleseed: Alpha. Twee huursoldaten die de Tweede Wereldoorlog hebben overleefd, Deunan en haar cyborgpartner Briareos - worden op een missie gestuurd naar de buitenwijken van hun door de oorlog verscheurde stad. Tijdens deze operatie komen ze Iris en Olsen tegen, twee inwoners van de...