Best of E.O.F.T. No. 10
De beste films van de European Outdoor Film Tour 13/14: CASCADA (USA 2013, 6 min) Aanhoudende regen, bijtgrage muskieten: is de Mexicaanse jungle werkelijk de beste keuze voor een kajaktocht? – THE ROAD FROM KARAKOL (USA 2013, 30 min) Een Amerikaan in Kirgizië: op weg naar de laatste onbedwongen toppen van het land raakt alpinist en avonturier Kyle Dempster meer dan eens z’n oriëntatie kwijt... – WIDE BOYZ (UK 2012, 20 min) Te breed voor je handen en te smal voor je achterwerk: Tom Randall en Pete Whittaker beklimmen de meest aangstaanjagende offwidth-kloven in de USA. – THE BEGINNING (CH 2012, 6 min) Canyoning met de Zwitserse supermannen. – NORTH OF THE SUN (NOR 2013, 23 min) IJskoude surfers, coole vuilnismannen: Inge Wegge en Jørn Ranum maken het hoge Noorden met hun surfplanken onveilig – èn schoner. – SUPERVENTION (NOR 2013, 10 min) Freeskiing en snowboarding in Noorwegen.