Clint Eastwood: A Cinematic Legacy
Een stoere kerel. Westernster. Oscarwinnaar. Er zijn maar een paar artiesten in de geschiedenis van de film met een langere schaduw dan die van Clint Eastwood. Terwijl hij zijn achtste decennium in de film ingaat, zet Warner Bros. dit icoon van de film (acteur, producent, regisseur, meesterlijk filmmaker) in het zonnetje met een docuserie van 9 afleveringen over Eastwoods volledige en opmerkelijke carrière.