Sergio Leone: de Italiaan die Amerika uitvond
Het verhaal van de invloedrijke Italiaanse regisseur Sergio Leone, een pionier in het westerse filmgenre en beroemd vanwege de creatie van de Spaghetti Western, verteld door vrienden, medewerkers en zijn familie.