Gereed voor de Landing: Operatie Geheime Kerstman
Volg de komische avonturen van de Kerstmans dapperste elfen, Lanny en Wayne. Kerst is heel binnenkort en de vrouw van de Kerstman gaat samen met Magee Wayne en Lanny op een geheime missie sturen om een mysterieus object terug te halen uit het kantoor van de Kerstman! Gaat het dit dappere duo lukken om het op tijd te halen, of worden ze ontdekt en op de stoute lijst gezet?