Girls Girls Girls
Het is vrijdagavond en net als iedere andere vrijdagavond proberen beste vriendinnen Rönkkö en Mimmi de duisternis van de Finse winter te bedwingen met een onstuitbare lust voor leven en liefde. Met haar eigenzinnige humor valt Rönkkö op ieder feestje op en heeft ze geen moeite om de aandacht van de jongens te trekken.