Euphoria
Stuntin' Like My Daddy
Op de eerste schooldag is Rue enthousiast over haar nieuwe vriendin Jules, maar ze heeft moeite om het verleden achter zich te laten en raakt in de problemen bij Fezco's. Nate raakt geobsedeerd door Maddy's vriendje Tyler.
Kat besluit om sekscammen te proberen en heeft haar eerste sessie. Jules valt online voor een jongen en vraagt Rue om haar te helpen wat naaktfoto's te nemen. Maddy vindt iets vreemds op Nates telefoon.
In de nasleep van het feest krijgen Maddy en Nate te maken met een politieonderzoek. Jules begint zich onder druk gezet te voelen door haar rol in Rues nuchterheid. Kat negeert een verwarde Ethan en omarmt haar nieuwe levensstijl.