S1, A4: Rue probeert clean te worden voor Jules en begeleidt Gia op het feest. Jules ontmoet Cal met zijn familie. Cassie en Maddy, geïrriteerd door hun vriendjes, besluiten samen Molly te gebruiken. Kat trekt op met Ethan.