Euphoria Stuntin' Like My Daddy
S1, A2: Op de eerste schooldag is Rue enthousiast over haar nieuwe vriendin Jules, maar ze heeft moeite om het verleden achter zich te laten en raakt in de problemen bij Fezco's. Nate raakt geobsedeerd door Maddy's vriendje Tyler.