Het is weer kerst, Charlie Brown
Kerstmis is in aantocht en de Peanuts hebben van alles aan hun hoofd. Charlie Brown komt geld tekort voor een cadeautje voor een meisje. Peppermint Patty maakt zich druk om haar boekverslag. Sally doet er alles aan om een vlekkeloos toneeldebuut te hebben.