Fast & Furious: Hobbs & Shaw
Al jarenlang gooien bikkelharde agent Luke Hobbs en wetteloze outcast Deckard Shaw elkaar de beledigingen om de oren. Maar wanneer de cyber-genetisch ontwikkelde anarchist Brixton een bio-virus in handen krijgt dat de mensheid voorgoed kan veranderen, moeten Hobbs en Shaw samenwerken om de enige man die misschien nog ruiger is dan zijzelf ten val te brengen!