Ice Soldiers
Genetisch gewijzigde Russische soldaten, die sinds de Koude Oorlog onder het ijs van de Noordpool bedolven lagen, worden herontdekt, geheractiveerd en kunnen elk moment een verschrikkelijke verwoesting ontketenen. Het zijn koelbloedige moordmachines met een bovenmenselijke kracht en één man, een wetenschapper die zijn hele leven naar hen heeft gezocht, probeert de slachting tegen te houden voor zij hun angstaanjagende, topgeheime missie kunnen uitvoeren. Dominic Purcell (TV’s “Prison Break”), Michael Ironside (X-Men: First Class) en Adam Beach (Cowboys & Aliens) spelen de hoofdrollen in deze bloedstollende, met actie gevulde thriller.