La French
Marseille, 1975. Pierre Michel is een jonge magistraat uit Metz. Hij wordt aangesteld als onderzoeksrechter om met de georganiseerde misdaad af te rekenen. Hij besluit om zich vast te bijten in de French Connection, een maffia-organisatie die heroïne over de hele wereld smokkelt. Michel trekt in zijn eentje ten strijde tegen Gaetan Zampa, boegbeeld van de onderwereld en onaantastbare misdaadkoning. Maar om resultaten te boeken, moet Michel noodgedwongen zijn methodes veranderen...