The Traitor
In de jaren ’80 woedt er een oorlog tussen Siciliaanse maffiabazen. Tommaso Buscetta duikt onder in Brazilië en kijkt toe hoe zijn familie wordt vermoord. Gearresteerd en uitgeleverd aan Italië, besluit Buscetta om rechter Falcone te ontmoeten en zijn gelofte aan de Cosa Nostra te verbreken.