Little Man
Lilliputter Calvin Simms (Marlon Wayans) probeert de beroemde Queen Diamond te stelen. Wanneer zijn vluchtplan mislukt, verstopt hij net op tijd de diamant in de handtas van Vanessa Edwards (Kerry Washington). Om het juweel weer terug te krijgen, doet Calvin zich voor als een vondeling en wordt hij liefdevol geadopteerd door Vanessa en haar man Darryl (Shawn Wayans).