Miraculous World: New York, United Heroez
Marinette's klas gaat naar New York, de stad van de superhelden, voor de Frans-Amerikaanse vriendschapsweek. De hele klas is er... behalve Adrien, omdat zijn vader hem weigert te laten gaan!