Star vs de Kracht van het Kwaad
“Koppelaarster” - Star heeft een 1 voor haar proefwerk wiskunde en probeert Mevrouw Rolnek op andere gedachten te brengen. “School Sportweek” - Star begrijpt ’t verkeerd als ze hoort dat het school voetbalteam wordt “afgemaakt”.
“Monsterarm” - Marco heeft zijn arm bezeerd en Star probeert hem te helpen met haar toverstaf. Helaas verandert zijn arm in een reusachtige tentakel. “De Andere Uitwisselingsstudent” - Star wordt jaloers als Gustav, de vorige uitwisselingsstudent, op bezoek komt bij de familie Diaz.
Mewberteit - Star is over haar hele lichaam bedekt met hartjes en dat is een teken van Mewberteit. Pixtopia - Marco en Star komen samen met Ferguson en Alfonzo terecht in een Pixie Dimensie en moeten in de Scherf Mijnen werken om een schuld af te betalen.