Hamster & Gretel
Hamster en Gretel krijgen superkrachten terwijl Kevin maar de ‘vriend van superhelden’ blijft. Kevin en Gretel hebben onenigheid over het stoppen van een meteoor.
Recept voor ramp / Wiskundeklap
Kevin en Gretel moeten de familie-etenavond redden. Gretel nemen het op tegen een cowboy met bliksemkracht terwijl Dave moeite heeft om het perfecte jubileumsgeschenk voor Carolina te vinden.
Fred gaat undercover als cheerleader. Grietje en Kevin ontmoeten een schurk met een unieke vaardigheid.