Krypto de Reddende Hond
Krypto de Superhond wil wel een brave hond zijn, maar hij haalt ondeugende streken uit met de inwoners van Metropolis.
Krypto zet de achtervolging in de lucht in, maar dat zorgt voor chaos voor de chauffeur van de schoolbus.
Ravage op Halloween
Als Krypto een zwarte kat op zijn pad ziet, neemt hij zich voor hem te vangen voor Halloween voorbij is.
Krypto ruikt iets aparts in een pakje. Hij wil zo graag het pakje te pakken krijgen dat hij de festiviteiten in Metropolis in de war schopt.
Een dagje aan het strand neemt een wending als er iemand tussen Krypto en zijn hotdog komt.