De heldhaftige queeste van de dappere prins Ivandoe
Ivandoe en Bert ontmoeten een ongelukkige prins die gekust moet worden om terug te veranderen in de mooie kikker die hij ooit was. Maar Ivandoe en Bert hebben daar absoluut geen zin in. Ze willen verder met hun queeste!
Ivandoe en Bert schieten een jonkvrouwe in nood te hulp, wanneer zij wordt aangevallen door een grote enge wolf. Zal de betoverende jonge vrouw meer stelen dan alleen Ivandoe's hart?
Ivandoe en Bert worden gevangengenomen door een nogal fanatieke bosavonturier...een roze poedel. Bert bedenkt een slimme manier om te ontsnappen.