Super Katjes
De Super Katjes moeten uitzoeken waarom iemand alle garen steelt in Kittydale. Lab Rat vindt een enorme laars uit om alle bloemen op het bloemenfestival van Kittydale plat te trappen.
Vuurwerkangst / Kaasbomen
Mr Puppypaws steelt al het vuurwerk van Kittydale. De Super Katjes moeten Lab Rat ervan weerhouden om heel Kittydale in kaas te veranderen, maar Ginny is bang voor kleverige dingen.
Zsa-Zsa neemt de zingende eekhoorns hun stemmen af voor het grote concert. De Super Katjes moeten Katdief ervan weerhouden om een gouden beeld te stelen uit het museum van Kittydale.
SupperKitty-superfan Pickles helpt het team de boel te redden. De Super Katjes weerhouden Zsa-Zsa ervan om de watertoren van Kittydale te veranderen in haar eigen grote bubbelbad.
De Super Katjes stoppen Lab Rat als ze alle bosmarmotten uit hun speciale plekje getrapt heeft. Op Kittydale-dag gebruikt Zsa-Zsa een spray waardoor iedereen in Kittydale zich als vogels gaat gedragen.
Zsa-Zsa steelt alle bosbessen van het bosbessenfestival voor haar speciale crème. Het is Bitsy’s eerste sneeuwdag en het team moet Lab Rat ervan weerhouden om alle sneeuw weg te zappen.