Super Katjes Su-perr Avonturen
Bitsy maakt een video op haar Katjescorder om te tonen "Hoe je je kleedt als een Super Katje," waarin ze de superpakken en superkrachten van alle Super Katjes belicht.
Bitsy probeert bij de Super Katjesgrot te komen om Buddy's nieuwste danspasjes te zien, maar de Transportbuis zet haar steeds op willekeurige plekken in Kittydale af!
Wanneer Buddy aanbiedt om voor Mr. Puppypaws op Quacksley te passen, draait Quacksley's dutje op een rubberen eendjesreddingsactie uit!
Wanneer er bij het organiseren van een verrassingsfeestje haast gemaakt moet worden, biedt Ginny een helpende poot en bereidt ze het feestje voor in Super Katjes-stijl!
Sparks gaat per ongeluk "kinderwagensurfen" door Kittydale wanneer hij vast komt te zitten achter de kinderwagen van Mr Puppypaws op zijn Super Katjeskit.