My Best Friend's Exorcism
In deze horror-thriller vol zwarte humor die zich afspeelt in 1988 worstelen beste tienervriendinnen Abby (Elsie Fisher) en Gretchen (Amiah Miller) met een demon die bezit neemt van Gretchens lichaam.