Spontaneous
Bereid je voor op het meest uitbundige liefdesverhaal over opgroeien…en opblazen! Als leerlingen van hun middelbare school onverklaarbaar beginnen te ontploffen (letterlijk…), vinden laatstejaars Mara (Katherine Langford) en Dylan (Charlie Plummer) het lastig om te overleven in een wereld waar elk moment hun laatste kan zijn. Als een onverwachte romance tussen hen opbloeit, ontdekken Mara en Dylan dat als morgen niet meer vanzelfsprekend is, ze eindelijk kunnen gaan leven van dag to dag!