Noma My Perfect Storm
Toen chefs René Redzepi en Claus Meyer in 2004 besloten om in hun restaurant Noma uitsluitend te werken met ingrediënten uit Scandinavië, werden ze voor gek verklaard. Deze openhartige kijk in de keuken van het restaurant, en vooral in het hoofd van de geniale Redzepi, toont de lange weg die de culinaire vernieuwers moesten gaan tot Noma in 2010 werd uitgeroepen tot beste restaurant ter wereld.