Wolfgang
Wolfgang Puck is een van de meest gevierde koks in de geschiedenis. Maar voordat hij beroemd werd, kookte hij als kind aan zijn moeders zijde in Oostenrijk. Wolfgang overkwam een moeilijke jeugd en wilde meer uit het leven dan de Oostenrijkse dorpen. Op zijn veertiende begon Wolfgang aan zijn culinaire opleiding in Parijs en drukte zijn stempel op een aantal van de grote Franse restaurants. In 1975 trok Wolfgang naar Los Angeles, dat in die tijd bekendstond als een culinaire woestenij vol hamburgers en oubollige etablissementen. Hij combineerde zijn Franse scholing met zijn avontuurlijke geest en creëerde een nieuwe stijl van koken en dineren in LA. Het restaurant van Wolfgang - Spago - werd een bestemming voor mensen met geld en faam, met Wolfgang als de ster van de show. Door zijn innovatieve stijl en nieuwe recepten kreeg de California Cuisine landelijke bekendheid. Wolfgang Puck staat te boek als de eerste 'celebrity chef' en heeft tientallen restaurants geopend in de VS. Hij liet een nieuw publiek kennismaken met haute cuisine en maakte California Cuisine wereldberoemd. Dit is zijn verhaal. Waarschuwing: sommige flitsende beelden in deze film kunnen van invloed zijn op fotogevoelige kijkers.