How Disney Built America
How Disney Built America is een nostalgische reis die een levendig beeld geeft van de wereld van Walt Disney en het wereldwijde imperium dat hij en zijn broer Roy Disney hebben opbouwd. Elke aflevering belicht een specifiek voorbeeld van de baanbrekende uitmuntendheid in de geschiedenis van Disney, waaronder de creatie van beroemde personages, de oprichting van de animatie-industrie, de...