Mr. Scorsese
Verken de vele levens van Martin Scorsese via exclusieve, onbeperkte toegang tot zijn privéarchieven en uitgebreide gesprekken met vrienden, familie, legendarische medewerkers en de visionaire filmmaker zelf.