Raging Bull
Robert de Niro zet een Oscar-waardig optreden neer als Jake La Motta, een bokser wiens psychologische en seksuele complexiteit gewelddadig tot uitbarsting komt, zowel in de ring als buiten de ring, in deze poëtische klassieker van Martin Scorsese!