Ben Stiller vertelt het verhaal van zijn ouders, het beroemde comedy-duo Jerry Stiller en Anne Meara. Hij onderzoekt de invloed van hun werk op de populaire cultuur en op hun gezinsleven, waarbij creativiteit, gezin, leven en kunst vaak door elkaar heen lopen.