Steve Martin is een van de geliefdste en meest raadselachtige figuren in de amusementswereld. Volg zijn bijzondere verhaal vanuit twee afzonderlijke perspectieven — heden en verleden — waarbij Martin reflecteert op hoe zijn beginjaren uiteindelijk toch tot een bevredigend leven hebben geleid.